dinsdag 13 augustus 2013

hallway


In Maart kocht ik bij de verbouwing van de Vero Moda mooi etalagemateriaal,  o.a. mijn kledingrek, ik schreef er  HIER al eerder over,  inmiddels heeft dit rek al heel verschillende looks gehad. click HIER, HIER en HIER
Maar ik kocht toen ook dit "cinema bord" wat nu dienst doet als lamp in onze hal.
(tekst is op zich nog wel toepasselijk, want al die veranderingen die ik in huis wil doen, (lees die veranderingen die geld kosten) daar moet ik manlief toch echt wel eens voor overtuigen *smile*

Ook liet ik op mijn blog al eens mijn zelfontworpen schoenenkast zien (click)
Die is onveranderd gebleven trouwens. (met hier en daar misschien een nieuwe schoen, dat dan weer wel)
Morgen weer al woensdag, alvast fijne dag en voor nu een fijne avond!


Jullie kunnen nog steeds mee doen voor mijn give away (op mijn blog of op Instagram)


a little peak in my hallway.
I wish you a beautiful wednesday and a good night!
Check the links above if you want to see more of my " clothes rack" in three different styles  and the shoe cabinet in my hallway I made myself.
P.S. You can still join my give away (on my blog or on instagram)




10 opmerkingen: