donderdag 24 oktober 2019

Opruimen met Marie Kondo- met video deel 1 (Kleding)


In 2015 las ik het boek van Marie Kondo, opgeruimd! Ik was gelijk fan en ging aan de slag met ál mijn spullen. Achteraf gezien is dit het begin geweest van een proces van jaren, wat er zelfs toe heeft geleid dat wij kleiner zijn gaan wonen ipv alleen maar groter!

Maar....... hoewel het me zeker in positieve zin heeft verandert, ik veel minder ben gaan kopen én het me helpt om minder chaotisch te zijn, merk ik tóch dat het weer de verkeerde kant is opgegaan de laatste jaren. En nu we zo'n 40 vierkante meters minder hebben merk ik ook dat ik de verhouding spullen/ruimte nog niet helemaal lekker vind.
Tijd om opnieuw aan de slag te gaan dus. En natuurlijk doe ik dat niet zonder dit met jou te delen! In deze video ga ik mijn kleding opruimen op de manier van Marie Kondo én ga ik ook weer terug naar een "capsule wardrobe" van 33 kledingstukken in mijn kast voor deze herfst/winter (incl. jas en schoenen!)



Kijk je mee? Ik zou het super leuk vinden!
Lieve groetjes Marit

2 opmerkingen:

  1. Business loans and personal loans within 2-3 working days with convenient rates.Apply today. Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
    https://capitallendingfince.blogspot.com/

    =========================================

    Zakelijke leningen en persoonlijke leningen binnen 2-3 werkdagen met gunstige tarieven. Vandaag toepassen. E-mail: capitallendinghelpdesk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen