zondag 28 juli 2013

Back in my home town





Dag lieve allemaal,
Heerlijk aan het genieten van mijn laatste vrije dag, in de tuin met mijn Ipad om weer lekker bij te lezen.
Ik heb jullie gemist! Maar wat was het heerlijk, wat een geweldig weer, 3 weken lang!
Onze vakantie in Zeeuws Vlaanderen bestond uit zon, strand, lezen, genieten van elkaar, terrasjes, (belgische) rommelmarkten bezoeken en als het niet al te warm was een DIY projectje met mijn rommelmarkt "schatten"


Zo ook deze schaaltjes, met twee potjes porseleinverf (zwart en wit) maakte ik deze dip dye schaaltjes.

Ook maakte ik een give away voor jullie, zeer binnenkort meer hier over!
Lieve groet en geniet van de zomer!



We had a wonderfull time in "Zeeuws Vlaanderen"
Going to the beach, enjoyed the sun, magazines, books, good food, drinks and each other.
We also visited (belgium) fleamarkets and when it was not too hot, made a DIY project of the things I bought.
Like these bowls, with black and white porcelein paint I made these dip dye bowls.

I also made a little DIY give away, more soon!
Have a wonderfull summer lovely followers!

10 opmerkingen:

  1. Welkom terug. Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Geniet nog maar even van je laatste vrije dag.
    De schalen zijn erg mooi zo.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet morgen ook weer aan het werk, wel heerlijke weken gehad net als jij! Je vakantiehuisje lijkt me een heerlijke plek, en ik zie allemaal dingen die ik zelf ook heb....grappig ;-) Leuke schaaltjes....Groeten Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een super vakantie!
    Wat een toppers zijn dit.
    Succes met "landen" en morgen weer aan het werk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad!
    Geweldige DIY!!

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben vandaag ook weer begonnen, viel best tegen :-(. Wat een leuk idee van die schaaltjes, staat super! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat bofte je met het weer! Prachtige schaaltjes, mooie foto's ook, geven een mooie sfeer mee.

    Fijne week en probeer het vrije vakantiegevoel een beetje vast te houden.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk weer heb je gehad in je vakantie!!! Gaaf gedaan Marit! Wat voor schaaltjes heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margreet, het is gewoon een normaal schaaltje, soortgelijk heb je ook bij IKEA , deze is van de rommelmarkt, was wit.
      X

      Verwijderen
  8. Wauw, wat een geweldige vakantie!
    Lekker weer, mooie omgeving en leuke uitstapjes!

    De schaaltjes zijn heel leuk geworden!

    Lieve groet, Freekje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die schaaltjes zijn super stoer geworden! LIKE :-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen