Volg deze Blog

maandag 10 februari 2014

Homemarit will be Verknocht Styling from this moment!! (meet my company!)

Hoi lieve allemaal,

bedankt dat jullie me zijn blijven volgen, ook al lees je niet zo heel veel van mij de laatste tijd.
Zoals ik al heb gezegd, ben ik druk.....ja, best wel heel erg druk  *smile* bezig met mijn eigen onderneming....

Mag ik jullie voorstellen aan: Verknocht Styling.
www.verknochtstyling.nl
Ik ga voortaan bloggen op deze url: verknochtstyling.blogspot.nl
Willen jullie je hier aanmelden als volger?

Verknocht is mijn verkoopstyling en restyling bureau!
Ik ben gecertificeerd House of KIKI verkoopstyliste en ben zo trots dat ik heb gekozen om van mijn passie mijn werk te gaan maken,  naast mijn huidige job overigens.
Ik zal natuurlijk blijven bloggen, zoals jullie van me gewend zijn en zal natuurlijk jullie ook op de hoogte houden van mijn projecten.
Alleen verandert het adres van mijn blog  en de naam vanaf vandaag in: verknochtstyling.blogspot.nl

Ik ben nu bezig aan mijn website, folders, visitekaartjes etc. en dan ga ik mijn uiterste best doen om leuke opdrachten binnen te halen.

Binnenkort meer van mijn werk, hier alvast mijn logo, ontworpen door Studio Zint
Ik ben er erg blij mee, ben benieuwd wat jullie vinden
Blijven jullie me volgen?

Liefs Marit




Meet my new company: Verknocht styling, It is a company specified in styling homes, that are for sale. 
And restylings in homes
I will show  you some work soon.
I will continue blogging, only my name and URL is changing. Homemarit will be Verknocht Styling from now on. 
Please follow me on verknochtstyling.blogspot.nl  How do you like my new logo? Designed by Studio Zint
Will you keep following me? thank you!


11 opmerkingen:

  1. Heel veel succes Marit!! Ik blijf je met veel plezier volgen.
    Je logo ziet er geweldig uit!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marit,

    Wat super gaaf zeg! Echt heel stoer dat je dit doet, weet zeker dat je dit heel goed kan! Heel veel succes en ik volg je via hier (ben zelf pas ook een blog begonnen, nu tijd ervoor ;) ).

    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw supergaaf! Mooi logo ook en ik ben heel benieuwd wat er nog meer gaat komen.. Veel succes en natuurlijk ook veel plezier met alles wat je nog gaat doen :-) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marit wat leuk!!!! Ik weet zeker dat het een succes gaat worden en je logo ziet er mooi strak uit. Succes, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte Marit, wat leuk om van je passie je werk te maken. Een prachtig logo en ik blijf je volgen hoor. Veel succes en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super dat je dit gaat doen!
    Als je vanuit je passie werkt moet het vast heel veel moois op gaan leveren!
    Heel veel succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave uitdaging! Ik wens je heel veel succes en natuurlijk blijf ik je volgen!

    Liefs,
    Bernice
    www.momentswelove.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een spannende nieuwe uitdaging.
    Ik wens je heel veel succes, en blijf je zeker volgen.

    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed bezig Marit! Van harte gefeliciteerd :-) je gaat vast heel veel plezier beleven aan je nieuwe uitdaging. Heel veel succes!! X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Interessant artikel! Wij hebben ons logo laten ontwerpen bij Logo4All. Echt super snel en professioneel! Kijk maar eens op http://www.logo4all.nl of klik hier.

    BeantwoordenVerwijderen