Volg deze Blog

vrijdag 18 januari 2013

wanted

Nu we bijna twee jaar in ons huis wonen merk ik dat het inmiddels echt "ons" huis is geworden. Het "nieuwe" is er af en het huis is persoonlijk geworden en past echt bij ons.  Gelukkig zijn we  nog lang niet klaar en hebben we nog genoeg klusjes en ideeën op de plank liggen. Voortuin, schuur ordenen, zolderkamer, extra slaapkamer netjes maken, slaapkamer etc. etc.
Ondanks dat, heb ik voor de woonkamer toch nog een wishlist.
Ik heb zelfs een "board" aangemaakt op Pinterest: WANTED Hieronder een indruk van mijn wishlist.
Oh, had ik al gezegd dat ik inmiddels, na twee jaar in dit, toch wel erg ruime huis wel toe ben aan de regel: iets er in is iets er uit!
Onderstaande inspiratie allemaal gevonden op Pinterest of rechtstreeks op  mooie en inspirerende blogs! (klik op de link onder de afbeelding voor de blog)

Mooie draadstalen stoel van het blog:heltenkelthosmig.blogspot.co.nz
Zo'n gaaf kaartenrek staat zeker op mijn verlanglijstje! van het blog: irideeen.blogspot.com
Gaaf kussen, gemaakt van een theedoek van "by Nord" op het blog:blog.stylizimo.com
Supergaaf kussen, gevonden op het blog:interieur-coosje.blogspot.nl (binnenkort te koop in haar webshop!)
Zo'n soortgelijk houten bankje wil ik, gevonden op het blog:mechantdesign.blogspot.fr

Via: After the 2 years, we are living in our house, I can say, it feels really like our house, it suits us!
We still have a lot of things to do, like the garden and upstairs.
Our living room is finished, but I still have a wishlist, I even made a board on Pinterest, called: WANTED.

 see all this nice and inspiring pictures from Pinterest and nice blogs.
I must say, aldough our house is big, I have to keep the rule now: something new in the house means something out of the house.
See the link below de pictures for this beautiful blogs.
Have a nice weekend!

 

8 opmerkingen:

  1. Oela...leuk verlanglijstje en precies een fijne blog ;-) Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verlanglijstje heb je Marit. Hopelijk kun je er snel weer iets van afstrepen. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verlanglijst, en zo handig bijv. voor je verjaardag!

    Liefs Bianca
    http://atmicasa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie spullen! ik heb binnenkort ook leuke houten ronde krukjes in mijn webshop van Storebror.
    Thnx voor vermelden! Fijne zondag.

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi verlanglijstje! Ook al vind ik regelmatig nieuwe spullen voor ons huis, mijn lijstje wordt nooit korter!

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marit,
    Via de binnenkijker van VT Wonen kom ik bij je terecht, wat een heerlijk sfeertje heb jij in je huis zeg! Erg inspirerend. Ik ga je dan ook zeker volgen.
    Groetjes Karin (blog:Mooi)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi! Heerlyk zon wishlist maken, als je uiteindelyk de producten kan kopen geeft dat zoveel voldoening! Kijk eens bij bloomingville voor de sidetable van hout op je laatste afbeelding! Heb hem ook geadviseerd voor een interieurontwerp van een klant in Almere. Ik ga er voor haar 1 bestellen. Neem een kijkje op de site van Bloomingville voor de verschillende producten van hout. Souraya | Binti Home
    Www.stylingeninterieur.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great wishlist! How nice to see my pillow there as well. :)

    Hugs from Nina

    BeantwoordenVerwijderen